امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل اعزام مبلغ سازمان  اوقاف و مرکز تخصصی نماز

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و مرکز تخصصی نماز در راستای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در جامعه و تربیت نسل نمازخوان با موضوع همکاری در اجرای طرح ملی اذان و هم‌افزایی در آموزش، ترویج و ارتقاء معارف نماز منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل اعزام مبلغ سازمان  اوقاف و امورخیریه و مرکز تخصصی نماز در راستای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در جامعه و تربیت نسل نمازخوان با تکیه بر ظرفیت و دغدغه‌های مشترک دو نهاد با موضوع همکاری در اجرای طرح ملی اذان و هم‌افزایی در آموزش، ترویج و ارتقاء معارف نماز منعقد شد.

حجت‌‌الاسلام  شفیع‌زاده مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، آمادگی کامل این اداره جهت اجرای مفاد تفاهم را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز نیز ضمن قدردانی از همکاری حجت‌‌الاسلام  شفیع‌زاده از دغدغه‌مندی ایشان در ترویج معارف نماز ابراز خوشحالی کرد و دوام توفیقات ایشان و همکاران محترمشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

لازم به ذکر است مدت این تفاهم نامه دو سال می‌باشد که نمایندگان دو مجموعه به صورت فصلی پیگیر اجرای مفاد آن خواهند بود.

یکی از مهمترین موارد مصوب در این تفاهم نامه قرار دادن موضوع اذان و تبلیغ و ترویج اذان‌گویی زنده (حلقومی) در اولویت‌های تبلیغی مبلغان اداره اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه و انعکاس و انتشار محتواهای این طرح در پایگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و سایت‌های مرتبط با این اداره است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی نماز جهت ارتقاء سطح تبلیغی مبلغین اعزامی و بومی سازمان اوقاف و امور خیریه و معرفی مبلغ متخصص جهت اداره کارگروه تبلیغی نماز به منظور پشتیبانی محتوایی از کانال‌ها و صفحات امامزادگان و بقاع‌متبرکه در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ مجازی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

کد خبر 964369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha