آئین عاشورا و تاسوعا در میادین شهرهای استان البرز برگزار می شود

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به ضرورت رعایت قوانین بهداشتی معین شده از طرف ستاد استانی کرونا در مراسم های عزاداری گفت: آئین عاشورا و تاسوعا در میادین شهرهای استان البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» با اشاره به ضرورت رعایت قوانین بهداشتی معین شده از طرف ستاد استانی کرونا در مراسم های عزاداری گفت: آئین عاشورا و تاسوعا در میادین شهرهای استان البرز برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز افزود: آئین عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی در میادین شهرهای البرز با حضور عزاداران و مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت قوانین بهداشتی در قالب هیئت های مذهبی اجرا می شود.

وی توضیح داد: بنابر مصوبه کارگروه ملی و استانی ستاد مبارزه با ویروس کرونا، مراسم های محرم در فضای باز و در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برنامه ریزی و اجرا می شود همچنین صدا و سیمای استانی این برنامه ها را پوشش می دهد.

اجرای برنامه بچه های آسمان با محوریت محرم در استدیو مرکز سازمان تبلیغات اسلامی البرز

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: استدیو رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی البرز یکی از مجهزترین واحدهای رسانه ای است که برنامه بچه های آسمان را با همکاری صدا و سیمای استانی آماده پخش به مناسبت ایام محرم است.

حجت الاسلام ولایی برحق مطرح کرد: مسئولان داعیه دار مدیریت در جامعه علوی و حسینی هستند؛ ضروری است که در این مسیر با همتی مضاعف نسبت به ترویج فرهنگ دینی تلاش کنند. 

 

 

 

کد خبر 964494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha