سه شنبه های تکریم در همدان مهمان خانواده  «شهید مجید صانعی موفق » است

ناهیدی فرد گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته در همدان مهمان خانواده شهید مدافع حرم «مجید صانعی موفق» است.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح سه شنبه های تکریم این هفته میزبان خانواده شهید مدافع حرم «شهید مجید صانعی موفق» است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: خانواده شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود به عنوان مهم ترین دارایی شان برای تثبیت انقلاب گذشتند.

 

وی ادامه داد:  تجلیل از مقام این شهدا و تکریم از خانواده های ایشان یک وظیفه ملی، شرعی و اخلاقی است؛ حرکت هایی نظیر طرح «سه شنبه های تکریم» شاید کاری هرچند ناچیز در این مسیر باشد و امیدواریم باعث آشنایی بیشتر جوانان ما با شهدا شود.

 

گفتنی است،  “شهرزاد صفری” که در جوانی و در اوج آرزوها، فراق همسر شهید مدافع حرمش را تحمل می‌کند درباره ویژگی های شهید صانعی می گوید: خیلی صبور و مظلوم بود و بسیار با محبت. من ۱۱ سال است که مادرم را از دست داده‌ام اما با ازدست دادن مجید تازه فهمیدم بی‌مادری یعنی چه. او جای همه را برای من پر کرده بود،ویژگی‌هایی داشت که خیلی از مردها ندارند مثلا خودش من را وادار کرد که با وجود داشتن بچه شیرخوار به دانشگاه بروم، یعنی خودش طه را نگه می‌داشت و بعضی روزها هم فلاکس چای را پر می‌کرد و  می‌آورد جلوی در دانشگاه، بعد زنگ می زد می‌گفت” بیا پائین یه گلوئی تازه کن خسته شدی”

 

وقتی میهمان می‌آمد درست کردن بخشی از غذا با من بود و بخشی دیگر با مجید. حتی وقتی میهمان‌ها می رفتند نمی‌گذاشت ظرف‌ها را بشورم می‌گفت “خسته ‌ای فردا صبح کارها را انجام بده “و وقتی صبح از خواب بیدار می شدم می‌دیدم که ظرف‌ها را شسته است.خیلی‌ها به من می‌گویند بس است کم غصه بخور بالاخره مجید هم شهید شده و از این حرف‌ها، اما آنها نمی‌دادند مجید برای من که بود و چه ارزشی داشت.

 

پسرم طه خیلی به پدرش نزدیک بود مجید بیشتر وقتش را با او می گذراند. با او بازی می‌کرد، کارتون نگاه می‌کردند  و کلا سر او را گرم می‌کرد به طوریکه وقتی امتحان داشتم نگران طه نبودم چون می‌دانستم مجید ساعت‌ها او را نگه میدارد و می‌توانم با خیال راحت به درس‌هایم برسم.

 

 

کد خبر 964515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha