راه اندازی ۲۰ پروژه درمانی در شهرستان جهرم

شفیعیان گفت: در طول هشت سال گذشته تعداد ۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار دولتی و کمک خیران در شهرستان جهرم احداث شده است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به عملکرد دولت در بخش بهداشت و درمان در شهرستان جهرم، گفت: بیمارستان 310 تخت خوابی سیدالشهدا (ع) از جمله طرح هایی است که بخشی از احداث آن در دولت تدبیر و امید انجام شده و سایت بیمارستان در زمینی به مساحت 300 هزار متر مربع و زیربنای 27 هزار متر مربع در حال احداث است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این بیمارستان 310 تخت خوابی در هفت طبقه در حال احداث بوده که اکنون پیشرفت 92 دارد و شامل مجموعه های مختلف درمانی است.

 

وی با اشاره به اینکه این سایت این بیمارستان با اعتبار هزار و صد میلیون ریال هزینه در بر داشته است، بیان کرد: همچنین بخش اعصاب و روان با 200 هزار میلیون ریال، بخش همراه سرای بیمار با اعتبار یکصد هزار میلیون ریال، مرکز درمان ناباروری با یکصد هزار میلیون ریال و مرکز تخصصی قلب نیز با اعتبار 140 هزار میلیون ریال در این مجموعه درمانی احداث شده است.

 

شفیعیان از دیگر خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان را احداث مرکز شیمی درمانی بیماستان پیمانیه با اعتبار 32 هزار میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین بخش آی سی یو این بیمارستان با هزینه هفت هزار میلیون ریال، بلوک زایمان بیمارستان مطهری با هزینه 120 هزار میلیون ریال و کلینیک ویژه امام رضا (ع) بیمارستان پیمانیه با هزینه 40 هزار میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسیده است.

 

وی از دیگر پروژه های بهداشتی و درمانی در جهرم را احداث بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه با اعتبار چهار هزار میلیون ریال دانست و گفت: برای مرکز تشخیص و غربال گری سرطان بیمارستان پیمانیه نیز اعتبار 13 هزار میلیون ریال هزینه شده و توسعه اورژانس بیمارستان پیمانیه نیز با 20 هزار میلیون ریال انجام شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به راه اندازی پد پایگاه هوایی بیمارستان پیمانیه با اعتبار پنج هزار میلیون ریال، عنوان کرد: همچنین برای راه اندازی مرکز درمان ناباروری بیمارستان استاد مطهری هزینه 12 هزار میلیون ریالی و بلوک زایمان این بیمارستان با اعتبار 120 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: لابی اتصال کلینیک ویژه امام رضا (ع) از دیگر پروژه هایی بود که با اعتبار 13 هزار میلیون ریال و پایگاه سلامت الغدیر با 12 هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

شفعیان با اشاره به بهره برداری از مرکز بهداشت شهرستان جهرم و مرکز آموزش بهورزی با اعتبار 12 هزار میلیون ریال خبر داد و گفت: برای راه اندازی و ساخت دانشکده پیراپزشکی جهرم نیز اعتبار 80 هزار میلیون ریال هزینه شده است.  

 

کد خبر 964568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha