تشریح برنامه‌های محرم کانون راوی نور

تختی پور با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري راوی نور در ماه محرم گفت: نصب پرچم عزاداري سيد و سالار شهيدان بر سردر منازل و راه‌اندازي پويش‌هاي مختلف از جمله فعاليت‌هاي کانون در اين ايام است.

حجت الاسلام مجتبی تختی پور مدیر کانون فرهنگی هنری راوی نور در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان برنامه های محرم کانون را تشریح کرد و گفت:کانون فرهنگی هنری راوی نور در ایام محرم برنامه های مختلفی را تدارک دیده است که از جمله آنها می توان به پویش  «پای کار حسین ایستاده ایم» اشاره داشت که در دهه اول محرم برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد فیروز آبادی افزود: اعضای کانون با همکاری هیات امنا مسجد با پویش مردمی «پای کار حسین ایستاده ایم» عزادران ابا عبد الله الحسین را علاوه بر برگزاری برنامه دهه اول محرم در مسجد به بر گزاری هرخانه یک حسینیه و هر خانه یک پرچم عزا  دعوت کرده اند.

 

تختی پور برنامه های دهه اول محرم الحرام را سخنرانی حجت الاسلام چهارمحالی و مداحی ذاکران اهل بیت از ساعت  ۲۱ تا ۲۲ به مدت یک ساعت در محوطه باز مسجد همراه با برپایی ایستگاه سلامت (شامل توزیع ماسک و ضد عفونی کننده دست) عنوان کرد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری راوی نور به آدرس شهر ری خیابان شهید عروجی جنب مسجد آیت الله فیروزآبادی(ره) واقع گردیده است.

 

کد خبر 964575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha