کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می توانند جریان ساز باشند

کرمی پور با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: این کانون های می توانند از لحاظ فرهنگی جریان ساز باشند.

فرهاد کرمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: امسال به دنبال شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر تحت تاثر قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر(ع) با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به کانون های مساجد افزود: کانون های فرهنگی وهنری مساجد می توانند جریان ساز باشند و این مهم با حمایت مسئولان از کانون ها میسر می شود.

وی  با بیان اینکه برخی از کمبودها موجب شده تا  از ظرفیت کانون های فرهگی و هنری مساجد آنگونه که شایسته است استفاده نشود، ادامه داد: کانون های مساجد بهترین مکان برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد هستند که متاسفانه تا کنون حمایت هایی که باید از آنها نشده است.

کرمی پور تصریح کرد: دشمن بیش از پیش درصدد تقویت جنگ نرم و تهاجم نرم علیه کشور ما است و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین محل برای تربیت دینی نسل جوان هستند.

وی افزود: این کانونها در تربیت دینی کودکان و نوجوانان، حضور آنها در نماز جماعت و آشنایی با فرهنگ انقلاب و ... بسیار موثر هستند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر(ع) با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد بازوان توانمند مساجد هستند، افزود: این کانون های فرهنگی و هنری هستند که می توانند در مبارزه با جنگ نرم دشمنان در خط اول مبارزه باشند و با تربیت نسل جوانی انقلابی و پای کار در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند.

کد خبر 964577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha