مبارزه علیه بیماری «کرونا» تنها وظیفه یک گروه خاص نیست

اسماعیلی با اشاره به اینکه مبارزه علیه بیماری «کرونا» تنها وظیفه یک گروه خاص نیست، گفت: سایر ارگان ها و افراد جامعه باید در راستای پیشگیری و مبارزه با این ویروس تلاش کرده و ابزار و امکانات خود را در این زمینه بسیج کنند.

«عبدالله اسماعیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پس از گذشت چند ماه از اپیدمی «کرونا» در کشور جا دارد تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه سپاه پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی که در زمینه های مختلف در صف مقدم مقابله با این ویروس منحوس قرار گرفتند.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه خیران نیز در این ایام سخت فداکارانه و جهادی ایفای نقش کردند، افزود: مبارزه علیه بیماری «کرونا» تنها وظیفه یک گروه خاص نیست بلکه سایر ارگان ها و افراد جامعه باید در راستای پیشگیری و مبارزه با این ویروس تلاش کرده و ابزار و امکانات خود را در این زمینه بسیج کنند.

 

وی همچنین بر ضرورت رعایت مصوبات کمیته کرونا در ایام محرم اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با «کرونا» در  این ایام ضروری بوده و شوراهای شهر و روستا نیز باید در این زمینه نقش خود را به صورت عملی ایفا کنند.

 

اسماعیلی پزشکان و پرستاران را در خط اصلی و مقدم مبارزه با این بیماری دانست که علاوه بر اینکه جانشان در معرض خطر است اما بدون چشمداشت مجاهدانه به مبارزه علیه بیماری «کرونا» و مراقبت از بیماران تا بهبودی کامل اقدام می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه «کرونا» نباید عاملی برای عدم فعالیت و ارائه خدمات ارگان ها به مردم تلقی شود، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه شهرداری باید بیش از پیش در جهت خدمات رسانی به مردم تلاش کرده و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

 

عضو شورای اسلامی استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود عدم مدیریت در پروژه ها و خرید ماشین آلات فنی و عمرانی، مسائل مربوط به نیروی انسانی، ساخت و سازهای غیر مجاز، عدم اعتنا به بافت فرسوده و  مبحث سرمایه گذاری در برخی شهرداری ها را از جمله مواردی دانست که رسیدگی به آن ضروری بوده و خواهان نگاه کارشناسه شهرداران به این مسائل شد.

 

کد خبر 964584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha