زمان ثبت نام پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

قربانیان از آغاز زمان ثبت نام پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان سمنان خبردادوگفت: ثبت نام برای پذیرش دانشجویان برای مهرماه سال جاری از امروز(چهارم شهریورماه ) آغاز وتا یازدهم شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« محمد تقی قربانیان» در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه زمان ثبت نام پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال  جاری دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شده است گفت: از امروز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای آغاز می شود وتا 11 شهریورماه ادامه دارد.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان زمان ثبت نام برای مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال جاری این دانشگاه را از 11 تا 17 شهریور ماه اعلام کردوافزود:  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان در پذیرش مهرماه سال جاری، در  89کد رشته محل  شامل 57 کد رشته محل در مقطع کاردانی و 32 کدرشته محل در مقطع کارشناسی در 11 مرکز علمی کاربردی فعال بدون کنکور و با دوره های مهارتی و کارآفرینی و کمترین میزان شهریه دانشجو می پذیرد .

 

قربانیان با بیان اینکه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه  کنند اضافه کرد: همچنین متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام  کنند.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با تأکید براینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی از آنجاکه یک دانشگاه کارآفرین و مهارت محور است ادامه داد: با پیگیریهای که صورت گرفت تصمیم برآن شد که با عقد تفاهم نامه و همکاری با آموزش و پرورش بتوانیم در شناساندن هرچه بهتر محیط و رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانش آموزان و دبیران برای انتخاب این دانشگاه کاربردی و مهارتی، فعالیت های موثری صورت پذیرد.

 

وی تصریح کرد: دربخش عملی دروس دانش آموزان کار و دانش، فنی و حرفه ای و سایر دانش آموزان متوسطه که نیاز به مهارت آموزی دارند در مراکز علمی کاربردی استان سمنان در قالب قراردادهای تیپ برون سپاری آموزش و پرورش انجام دهیم.    

 

کد خبر 964590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha