افتتاح ۴۳۱ واحد مسکونی روستایی و بازسازی ۹ کلاس درس در همدان

افشاری با اشاره به اینکه در هفته دولت بهسازی ۴۳۱ واحد مسکونی روستایی افتتاح شد، گفت: همچنین بازسازی ۷۱۵ واحد روستایی و ۹ کلاس درس بازسازی شده نیز در سومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: امروز (4 شهریور) همزمان با سومین روز از هفته دولت سه پروژه بزرگ با حضور نمایندگان مجلس و برخی مسئولین  استان به بهره برداری رسید.

 

فرماندار همدان با اشاره به اینکه پروژه تخریب مدرسه غدیر در محل کوی خضر همدان از سال 98 آغاز شد، افزود: این مدرسه شامل 9 کلاس و 5 اتاق خدماتی  با زیر بنای 152 متر مربع با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس  صبح امروز (4 شهریور) همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

وی ادامه داد: همچنین امروز دو پروژه در روستای امزاجرد همدان شامل بهسازی معابر روستایی و بازسازی و بهسازی مسکن روستایی به بهره برداری رسید.

 

افشاری اظهار داشت: پروژه بهسازی معابر روستای امزاجرد و همزمان افتتاح پروژه های بنیاد مسکن شهرستان که شامل 3 پروژه با اعتبار 178 میلیارد تومان است  به بهره برداری رسید.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه  بازسازی و بهسازی مسکن روستایی به صورت پایلوت در روستای امزاجرد به بهره برداری رسید، گفت:  715 واحد  به مبلغ 177 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

وی همچنین با تشکر و قدردانی از همکاری مردم در جهت تسهیلات مقاوم سازی مسکن گفت:  امسال در شهرستان همدان  ۱۱۵ واحد از تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه در جهت بهسازی و بازسازی  مسکن روستاییاستفاده کردند که در سال گذشته آسیب دیده بودند.

 

گفتنی است، همزمان با هفته دولت  ۹۴ طرح با ۸۰۴ میلیارد تومان اعتبار در همدان  به بهره برداری می رسد.

کد خبر 964606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha