کرونا به ما درس همدلی آموخت

محمد رضا ادیب به خدمت رسانی به مردم توسط کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی خدمت به مردم را فراموش نکرده اند و با اتحاد و همدلی با هیئات مذهبی و پایگاه های بسیج رسالت خود را انجام می دهند.

«محمدرضا ادیب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشان به خدمت مؤمنانه به مردم توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کرونا خدمت به مردم را فراموش نکرده اند.


مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری عاشقان امام حسین علیه السلام کاشان به فعالیت های صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط این کانون فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: توزیع بروشورهای راهنما بین مردم از اهم فعالیت ها در این کانون بوده است.


وی اظهار داشت: در طول ۴ ماه تعداد ۳۰۰ بسته مواد بهداشتی در بین مردم توزیع شده است .


محمد رضا ادیب گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی با کمک خیرین بزرگوار در دستور کار قرار گرفت و تمامی خانواده هایی که احساس میشد در طول این ایام با مشکلات مالی مواجه هستند را تحت پوشش قرار دادیم.


وی در ادامه با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: ضد عفونی منطقه محدوده کانون شامل مغازه ها، منازل، وسایل نقلیه و معابر عمومی از اقدامات این کانون است که همچنان ادامه دارد.


گفتنی است کانون عاشقان امام حسین علیه السلام با راه اندازی صندوق قرض الحسنه در طول بیش از ۱۰ سال توانسته به مردم منطقه بالاخص برای تهیه جهیزیع کمک های شایانی کرده باشد.

 

کد خبر 964657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha