نقل خاطرات شهید علی پایین محلی از زبان پدر/ جبهه دانشگاه شهید بود

پدر شهید علی پایین محلی گفت: شهید دانشگاه را رها کرد چرا که می گفت جبهه دانشگاه من است و با اشتیاق به سمت جبهه ها اعزام شد.

خبرگزاری شبستان- گرگان؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در طرح سه ‌شنبه‌های تکریم این هفته به سراغ خانواده شهید علی پایین محلی شهیدی از شهر جلین استان گلستان رفت.

 

 

در ابتدای ورود به منزل شهید پدر شهید که چهره صمیمی و گرم داشت به استقبال ما آمد و با تبسم و شادابی از ما دعوت کرد.

 

منش و رفتار متواضعانه او چقدر انسان را شرمنده می کند گویی می خواهد تمام داشته ها، مال و فرزندان خودش را تقدیم اسلام و انقلاب کند.

 

 

چقدر ذوق نقل خاطرات از فرزند شهیدش را داشت؛ مدام از اخلاص او بر ایمان می گفت و اخلاقش را الگو می دانست.

 

شهید علی پایین محلی شوق شرکت در فعالیت های انقلابی را زیاد داشت و به گونه‌ای عمل می‌کرد که همه چیز را فدای اسلام و انقلاب می‌کرد.

 

همانند پدر بزرگوارش، او دانشگاه را رها کرد چرا که می گفت جبهه دانشگاه من است و با اشتیاق به سمت جبهه ها اعزام شد، او در سال ۶۶ در منطقه شرهانی در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

 

همرزمان شهید هم در این مراسم حضور داشتند و از روحیه سلحشور و مجاهدت او خاطراتی را نقل کردند.

 

 

در پایان مراسم روحانی مسجد محله وصیت‌نامه شهید را قرائت کرد.

 

نکته جالبی که در وصیت شهید آمده بود درخواست شهید از پدرش بود که زمین مناسبی را برای ورزش فوتبال برای جوانان اهدا کند تا جوانان از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند، پدر شهید هم به وصیت  پسرش عمل کرد و در روز تشییع جنازه فرزندش زمینی را به یاد فرزند شهیدش برای ورزش جوانان اهدا کرد.

 

 

 

کد خبر 964711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha