افتتاح ۱۱ طرح تولیدی صنایع تبدیلی و غذایی گیلان در هفته دولت

جوادزاده گفت: در هفته دولت ۱۱ طرح صنایع تبدیلی و غذایی استان گیلان با ظرفیت تولید ۸۰ هزار تن و اشتغال زایی ۱۶۲ نفر به بهره برداری می رسد.

«قاسم جوادزاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان هفته دولت را فرصتی ارزشمند در ارایه گزارش ها و عملکرد سازمان ها و نهادهای خدمتگزار عنوان کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح 11 طرح تولیدی صنایع تبدیلی و غذایی در هفته دولت با اشتغال جدید 162 نفر خبر داد.

 

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان  گفت: برای راه اندازی طرح های تولیدی فوق بالغ بر 730 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که حدود 115 میلیارد ریال آن از منابع تسهیلات بانکی است.

 

وی افزود: طرح های فوق در زمینه های بسته بندی انواع برنج، چای، محصولات کشاورزی، پودر کامل تخم مرغ، قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید، پودر خون و ضایعات کشتارگاهی، سردخانه و کارخانه شالیکوبی مدرن است.



جوادزاده با بیان اینکه یکی از مزیت های نسبی استان اقبال عمومی متقاضیان و سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی است، اظهار کرد: معمولا 60 الی 80 درصد سرمایه گذاری در این بخش در طی سال های اخیر توسط بخش خصوصی انجام می شود و این مسئله تاثیر زیادی در رونق بخش صنایع تبدیلی و کشاورزی داشته است.



وی در ادامه تصریح کرد: استان گیلان بالغ بر 2هزار واحد دارای پروانه بهره برداری است که ظرفیت اسمی آنها بالغ بر 2 میلیون تن است.

کد خبر 964946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha