ساخت مسکن برای نیازمندان از محل وجوهات زکات  استمرار داشته باشد

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ساخت مسکن برای نیازمندان حسنه ای بسیار پسندیده است، گفت: ساخت مسکن برای نیازمندان از محل وجوهات زکات در ایلام استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» روز چهارشنبه در سفر به شهرستان سیروان اظهار کرد: ساخت مسکن برای نیازمندان از محل وجوهات زکات رویدادی نیکو و امیدوارکننده در این استان است.

 

وی  بیان کرد: اینکه کمیته امداد برای نخستین بار این ظرفیت را فراهم کرده که از وجوهات زکات در ساخت مسکن نیازمندان استفاده کند، اقدامی قابل تقدیر است.

 

گریمی تبار افزود: اختصاص بخشی از زکات برای مسکن مددجویان از بهترین اقدامات بوده و امیدواریم این اقدام در دیگر شهرستان های استان نیز الگو شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز بیان کرد: با تلاش های در حال انجام توسط این نهاد و با مشارکت خیرین نیاز مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان سیروان تا پایان امسال به صفر می رسد.

 

«قنبر موسی نژاد» تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف تامین مسکن مددجویان شهرستان سیروان شده است.

 

وی ادامه داد: در شهرستان سیروان خوشبختانه قشر نیکوکار همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد دارند  و این مشارکت توانسته بسیاری از مشکلات نیازمندان سیروان را برطرف کند.

 

در ادامه سفر نماینده ولی فقیه در استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد به شهرستان سیروان از  عملیات ساخت ۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد که با مشارکت این نهاد و تعدادی  از خیرین سیروانی در حال ساخت هستند بازدید شد.

 

به گفته قنبر موسی نژاد، مدیرکل امداد ایلام،خیرین سیروانی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای مشارکت در ساخت این واحد‌های مسکونی اختصاص داده اند.

 

همچنین با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام، موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد  و امام جمعه سیروان، نخستین واحد مسکونی که از محل وجوهات زکات ساخته شده در  شهر لومار شهرستان سیروان به مددجوی کمیته امداد این شهر تحویل شد.

 

برای این واحد مسکونی به متراژ  ۸۰ متر، بیش از  ۱۲۰ میلیون تومان از محل وجوهات زکات و کمک های خیرین سیروانی هزینه شده است..

کد خبر 965010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha