مقابله با منکر و ترویج خوبی ها رسالت هیئت های مذهبی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: هیئت های مذهبی رسالت خطیری در زمینه ترویج خوبی ها و مقابله با منکرات بر دوش دارند و باید بیشتر ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(5شهریور) در دیدار با مسئولان هیئت‌های مذهبی لرستان اظهار داشت: رسالت مهم هیئت‌های مذهبی تعظیم شعائر الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، افزود:  با استفاده از ظرفیت ها در ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید مانع رواج منکرات شد.

 

وی ادامه داد: فعالیت هیئت های مذهبی در زمینه تعظیم شعائر الهی، ترویج معروف، مقابله با منکرات و ترویج فضیلت ها نباید محدود به دهه محرم شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: هیئت‌ها، امروزه خودشان را با نیازهای جامعه تطبیق داده‌اند.

 

وی اظهار داشت: نقش هیئت های مذهبی در مقابله با ویروس کرونا، ضد عفونی و انفاق، کم نظیر بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: انتظار می رود هیئت‌های مذهبی در زمینه احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر حضوری چشمگیر داشته باشند.

 

وی به برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم مطابق مقررات ستاد ملی کرونا و فرمایش رهبر معظم انقلاب بوده و حفظ سلامتی مردم در اولویت قرار دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن برای تضعیف جامعه اسلامی، گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید مراسم به بهترین شکل برگزار و جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

کد خبر 965045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha