فراخوان طراحی یادمان «شهدای مدافع سلامت» منتشر شد

یوسفی گفت:به منظور قدردانی از تلاش، ایثار و فداکاری کادر درمان و سلامت کشور اعم از پزشکان، پرستاران و بهیاران در عرصه مقابله با بیماری‌ های متعدد و کرونا فراخوان ملی طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «صدرا یوسفی» امروز( ۵ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام شهدای مدافع سلامت که در مسیر مراقبت از جان و درمان هموطنان از جان خود گذشتند، اظهار کرد: بی‌شک جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند و نسل آینده از وجود تلاشگران این عرصه برخود می‌بالد.

 

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد افزود: از عموم هنرمندان طراح و مجسمه ساز برای شرکت در فراخوان دعوت به عمل می آید همچنین هنرمندان مجسمه ساز می‌ توانند فایل تصاویر و توضیحات طرح ۳D یا ماکت پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ به نشانی ایمیل «mashhad.sculpture@gmail.com» ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه طراحی یادمان مذکور می‌ تواند اعم از فیگوراتیو یا انتزاعی و یا تلفیق این دو باشد، تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این فراخوان به وب‌سایت art.mashhad.ir و شماره ۰۵۱۳۸۴۱۳۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 965073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha