افتتاح ۶۴ پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس به مناسبت هفته دولت

بهرامی گفت: ۶۴ پروژه عمرانی در مناطق عشایری استان فارس در هفته دولت با اعتبار هشت هزار و ۷۰۰ میلیون ریالی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (چهارشنبه 5 شهریور) در آئین افتتاح  پروژه های عمرانی در مناطق عشایری شهرستان شیراز گفت: افتتاح   پروژه عشایری در هفته دولت، افتخار و موفقیتی برای شهرستان شیراز است تا خدمات ارزنده تر و بیشتری در اختیار عشایر به عنوان جامعه مولد قرار دهد.

مدیر کل امور عشایر فارس افزود: در دولت تدبیر و امید برای ارتقای وضعیت معیشت جامعه عشایری با همکاری مجلس اقدامات خوبی به انجام رسید که از نمونه آنها می توان به برخورداری عشایر از اعتبارات ارزش افزوده اشاره کرد.

وی اضافه کرد: اداره کل امور عشایر فارس همواره به جامعه عشایری به عنوان یک جامعه پویا و مولد که مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است، توجه ویژه داشته است.

بهرامی با اشاره به یکی از توانمندی های جامعه عشایری بیان کرد: اتحاد اعضای خانواده در اشتغال خانگی از این موارد است که در اقتصاد جامعه عشایر نقش موثری دارد.

مدیر کل امور عشایر فارس افزود: 64 پروژه عمرانی در مناطق عشایری استان فارس در هفته دولت افتتاح می شود که شامل آب انبار آسفالت معابر، پایان مرمت 300 کیلومتر از راه های عشایری و ... با اعتبار هشت هزار و 700 میلیون ریالی است و 350 خانوار عشایری سیار از آنها برخوردار خواهند شد.

کد خبر 965123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha