مسلمانان مخالفت شورای شهر با توسعه مسجد «پرستون» را به چالش کشیدند

یک گروه اسلامی ممانعت شورای شهر پرستون در خصوص صدور مجوز برای توسعه و افزایش ظرفیت یک مینی مسجد در این شهر را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lep»،یک گروه اسلامی ممانعت شورای شهر «پرستون» انگلیس  در خصوص صدور مجوز برای توسعه و افزایش ظرفیت یک مینی مسجد در این شهر را به چالش کشید.

 

چندی پیش مخالفت شورای شهر «پرستون» با افزایش ظرفیت یک «مینی-مسجد» در منطقه «کالتون درایو» برای پذیرایی از تعداد بیشتر مسلمانان منجر به تعطیلی این مسجد شد.

 

 این ساختمان که قبل از استفاده به عنوان مکان عبادت مکانی برای خرده فروشی بود، قصد داشت ساعت های پذیرایی از نمازگزاران و افراد دیگر را افزایش دهد و از 5.30 صبح تا 11.30 عصر در خدمت شهروندان باشد.

 

 همچنین قرار بود در صورت موافقت شورای شهر تعداد افرادی که برای شرکت در نماز به این مسجد می آیند از هشت نفر به 20 نفر افزایش پیدا کند.

 

مخالفت شورای شهر با این درخواست ها منجر به اقدام گروه اسلامی مستقر در پرستون برای ارائه شکایت در این زمینه شد.

 

این گروه که مشتکل از خانواده های مسلمان در همسایگی این مسجد است خواستار رسیدگی به مسئله توسعه و افزایش ظرفیت مسجد و جلوگیری از تعطیلی آن شد.

 

این گروه اسلامی تحت عنوان «انجمن بولوار» می خواهد یک بازرس برنامه ریزی مستقل به این پرونده رسیدگی کند.

 

گروه مسلمانان شهر پرستون می گویند که  این مسجد یا نمازخانه از ابتدای بازگشایی تا کنون هیچ گونه شکایتی از سوی همسایگان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنها دریافت نکرده است.

 

شاکیان با ارزیابی شورای شهر پرستون مبنی بر اینکه ساعات طولانی استفاده از مسجد می تواند به آرامش ساکنان آسیب برساند،موافق نیستند.

کد خبر 965145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha