توزیع ۱۱هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندران

قلی زاده گفت: علاوه بر توزیع ۴ هزار بسته معیشتی که امروز با همکاری سپاه کربلا درحال توزیع است از زمان شیوع کرونا در کشور و مازندران، ۱۱ هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسن قلی زاده»  امروز(5شهریور) در آئین توزیع سراسری ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین (علیه السلام)بیان کرد: اینکه اولین بار است که به‌صورت متمرکز حرکتی با عنوان رزمایش کمک مومنانه صورت می‌گیرد جای تقدیر دارد.

 

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان مازندران با بیان اینکه با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اجرای مرحله ی دوم رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: این بسته های معیشتی با همکاری بسیج سازندگی استان تهیه و توزیع شده است.

 

قلی زاده با بیان اینکه مردم شریف استان همیشه در امر تهیه کمک های مومنانه پیش قدم و پایکار هستند، خاطر نشان کرد: علاوه بر توزیع ۴ هزار بسته معیشتی که امروز با همکاری سپاه کربلا درحال توزیع است از زمان شیوع کرونا در کشور و مازندران، ۱۱ هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: کارهای مقطعی و مشترک در حوزه‌های مختلف به خصوص به‌مناسبت بازگشایی مدارس داریم که امیدواریم گوشه‌ای از دغدغه آسیب‌دیدگان از کرونا را کم کنیم.

کد خبر 965192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha