عمده مشکلات ناشی از شیوع کرونا باحمایت رهبری جبران شد

آیت الله معلمی گفت: کرونا به جامعه بشری بویژه کشور آسیب زد، خداوند متعال را شاکریم بخش عمده مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم با حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری جبران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،آیت الله «علی معلمی»  امروز(5شهریور) در آئین توزیع سراسری ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان مازندران که در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)بیان کرد: برکت ولایت را باید به دنیا نشان بدهیم، اگر موسسات زیر مجموعه ولایت نبود، امروز شان و برکت امامت و ولایت نمایان نبود‌.

 

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری افزود: امامت برای جامعه بشریت موهبتی الهی است، اگر نعمت خدا را کفران نکرده بودند و امامت را بعد از رحلت پیامبر (ص) را حفظ می کردند امروز کسانی که خود را مدعی خادم الحرم می‌دانند وابسته به افکار شیطانی نمی شدند که نشانه  بریدن از ولایت از امامت است.

 

آیت الله معلمی ادامه داد: در پی شیوع کرونا و تعطیلی برخی مشاغل؛ همه  نوعی آسیب دیدند بخشی از آسیب‌ها در سایه ولایت و  رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(دامت برکاته) جبران شد.

 

وی با بیان اینکه  اگر دولت در اداره امور کشور از مدیران جهادی، بسیجی و انقلابی استفاده می کرد، برکت داشتن ولایت نمایان‌تر می‌شد، گفت:‌نیرو‌هایی که جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند، می‌توانند مشکلات جامعه را هم حل کنند.

کد خبر 965200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha