۵ طرح شهرداری رفسنجان‌ به بهره‌ برداری رسید

به مناسبت هفته دولت‌ ۵ طرح شهرداری رفسنجان‌ مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ از رفسنجان‌ چهارشنبه شب ( ۵ شهریور ) در هفته دولت با حضور محمدرضا‌ عظیمی زاده، شهردار رفسنجان، فصیحی‌ هرندی فرماندار، حجت‌ الاسلام‌ شیخ‌ علی هاشمیان، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان‌ شهرداری رفسنجان  ۵ طرح در سطح شهر رفسنجان شامل بوستان مشاهیر به مساحت ۱۷‌ هزار متر مربع‌ و ۴ طرح روشنایی معابر به طول ۶‌ هزار متر به بهره برداری رسید.

 


در افتتاحیه بوستان مشاهیر عارف اسدالهی‌، معاون‌ عمرانی شهرداری رفسنجان توصیحاتی‌ ارائه داد و گفت: این بوستان در ۱۷‌ هزار متر مربع زمین‌ با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال احداث شده که شامل ۲ هزار متر مربع فضای‌ سبز، ۳ هزار متر مربع کوبیک‌ کار، ۶ هزار متر مربع موزائیک، ۳ آبنما، بازارچه، گلکار، کف سازی، میدان‌ والیبال، ست بازی کودکان، ست دوچرخه سواری و ست بازی اسکیت‌ است.

 

 


مهندس محمد مختاری ضمن تسلیت‌ به مناسبت‌ ایّام‌ محرم و شهادت حضرت‌ اباعبدالله‌ الحسین (ع) در این رابطه گفت: ۴ پروژه روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام حسین (ع)  با اعتبار بیش‌ از ۳۴‌ میلیارد ریال توسط کادر امانی شهرداری رفسنجان‌ اجرا شده‌ است.

 

معاون خدمات‌ شهری شهرداری رفسنجان تصریح‌ کرد:  در تامین روشنایی بلوار شهید زینلی ۶۲‌ پایه چراغ با ارتفاع‌ هر کدام‌ ۱۱ متر به کار رفته و چراغ‌ نصب شده در این پایه ها ۴۰۰ واتی است.

 

 

وی ادامه داد: هزینه های به کار رفته در تامین‌ روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام‌ حسین  (ع) به ترتیب یک میلیارد و ۵۴‌ میلیون ‌تومان، ۹۱۸ میلیون تومان، ۵۷۸‌ میلیون‌ تومان و ۸۵۰‌ میلیون‌ تومان است.

 

 

مجید فصیحی هرندی نیز در این‌ آئین ضمن‌ تسلیت به مناسبت ایام محرم‌ و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان‌ کرد: به یُمن‌ نام‌ این‌ عزیزان‌ در هفته دولت شاهد آغاز و یا بهره برداری از پروژه‌ هایی هستیم که در مسئولین انگیزه  ایجاد کرده است.

 

 


فرماندار رفسنجان تصریح کرد: شهرداری رفسنجان با شورای اسلامی این‌ شهر در اجرای طرح های مختلف در سطح شهر تعامل، همفکری و همدلی دارند که قابل ستودنی است‌.

 

وی ادامه داد: نوآوری در مسیر بلوار شهید زینلی و کاشت درختان‌ نخل در این‌ مسیر با درایت‌ و هوشیاری این‌ دو نهاد انجام گرفته و در این مسیر  درختان‌ خرما که آب‌ کم نیاز دارند و فضای بلوار را سرسبز کرده است کاشته شده که طرحی جالب است.

 

 

فرماندار رفسنجان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان با درایتی که دارند طرح‌ هایی را در رفسنجان اجرا می کنند که نشان‌ می دهد شهر در مسیر توسعه قرار گرفته و در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم گام‌ بر می دارند و تلاش‌ می کنند.

 


وی خاطرنشان کرد: طرح‌ هایی که شهرداری اجرا می کند توسعه متوازن و همه جانبه را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سرمایه گذاری و ... در بر دارد.


فرماندار رفسنجان با قدردانی از خبرنگاران و اطلاع رسانی آن‌ ها گفت: رهبر معطم‌ انقلاب اسلامی فرمودند مردم را نسبت به خدماتی که به آن‌ ها ارائه می شود آگاه‌ سازید که خبرنگاران به وظیفه خود و رسالت اطلاع رسانی صحیح و دلگرم‌ کردن مردم‌ به خوبی عمل می کنند و مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار می کنند.

 

کد خبر 965285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha