بهره برداری از ۲۶ پروژه در هفته دولت در شهرستان ابرکوه

کاظمی نسب با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: ۲۶ پروژه در هفته دولت در شهرستان ابرکوه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد کاظمی نسب » روز گذشته در نشست خبری فرمانداران یزد به مناسبت هفته دولت گفت: برنامه های این هفته در شهرستان ابرکوه در حوزه های مختلف برگزار می شود.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اقدامات حوزه درمان خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان خاتم الانبیا با نصب دستگاه سی تی اسکن، راه اندازی آی سی یو در 5 تخت، انجام عملیات تکمیل مرکز درمانی مهردشت، تجهیز خانه بهداشت از جمله اقدامات مهم در این زمینه بوده است.

وی افزود: ما در شهرستان با توجه به وضعیت بیکاری بالا در سال 95 بر اساس آمارگیری، تلاش های متعددی داشتیم که ساماندهی فعالیت های اقتصادی از جمله این اقدامات بود.

کاظمی نسب بیان کرد: در حوزه صنعت نیز توسعه آرین سرام با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان و اشتغالزایی 80 نفر، راه اندازی واحد خاک کوثر با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد تومان و اشتغال بالغ بر 150 نفر در فاز اول، آماده بهره برداری کردن کاشی کوثر با اشتغال بیش از 250 نفر و توسعه فولاد سرمد را در سال جاری داریم.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: برای 3 سرمایه گذار خارجی در ابرکوه مجوز صادر شد که از هند برای فولاد و چین برای واحد تولیدی شیر آلات اهرمی است.

وی بیان کرد: در مجموع در حوزه صنایع 40 طرح نیمه تمام در حال احداث است که در سال های آینده به بهره برداری می رسد.

کاظمی نسب بیان کرد: در زمینه کشاورزی و دامداری نیز پروژه هایی داریم که گلخانه 50 هکتاری، شرکت گوهران، واحد راس کوچک و 10 هزار راس سنگین از جمله این طرح ها است.

فرماندار ابرکوه گفت: در زمینه گردشگری نیز پروژه هایی داشتیم که امارت قجری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، مجتمع بین راهی پرهام با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان، دهکده گردشگری تیجر و مجتمع رفاهی آستان قدس به عنوان این طرح ها است.

کاظمی نسب بیان کرد: پیشبینی ما تا سال 1400 ایجاد یک هزار نفر شغل است که تا هفته دولت 270 نفر شغل ایجاد شده و در دهه فجر امسال و سال آینده محقق شود.

وی افزود: پروژه های هفته دولت 26 پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان و اشتغال زایی 270 نفر است که به بهره برداری می رسد.

کد خبر 965352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha