۲۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) از توزیع ۲۰۰ معیشتی در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا به مناسبت ماه محرم و فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به همت خیرین و فعالان این کانون خبر داد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا به مناسبت ماه محرم و فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به همت خیرین و فعالان این کانون توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته غذایی شامل روغن مایع، سویا، حبوبات، نمک، رب گوجه فرنگی و سایر اقلام مورد نیاز است.

 

وی اعلام داشت: تلاش کرده ایم تا زمینه حمایت از خانواده های نیازمند و مستمند با حمایت خیرین فراهم شود و مسجد محور فعالیت های خیرخواهانه باشد.

 

حسین زاده ادامه داد: روزهای سخت کرونایی موجب افزایش مشکلات اقتصادی در بین خانواده های آبرومند شده است و به عنوان فعالان فرهنگی باید در این زمینه کوشش های خود را دوچندان کنیم تا زمینه کاهش فشار اقتصادی را فراهم کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) افزود: عمل به منویات مقام معظم رهبری از خانواده های نیازمندان و آبرومند از مهمترین اهداف اجرای این طرح است و تاکنون نیز طی مراحل مختلف بسته های معیشتی در بین خانواده ها توزیع شده است.

 

حسین زاده تاکید کرد: از همه خیرین درخواست می شود تا با مشارکت در چنین برنامه های خیرخواهانه از خانواده آسیب دیده از بیماری کرونا حمایت داشته باشند.

کد خبر 965387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha