آغاز کلاس‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه در گیلان

پارسا از آغاز کلاس‌‌های آموزشی اصحاب رسانه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای گیلان خبر داد و گفت: در این دوره خبرنگاران آموزش‌های فتوشاپ را فرا می‌‌گیرند.

«مهدی پارسا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: آموزش یکی از مولفه‌های افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه و نیاز اقشار مختلف مردم به‌ویژه خبرنگاران در نبرد رسانه‌ای امروز است.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز رسانه نقش ارزنده‌ای در توسعه هر جامعه‌ای دارد گفت: آموزش اصحاب رسانه یکی از مواردی است که به جد در سازمان بسیج رسانه گیلان دنبال می شود.


پارسا با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و مهارت‌آموزی برای خبرنگاران اذعان کرد: کلاس آموزشی فتوشاپ ویژه اصحاب رسانه با همکاری فنی و حرفه ای از هفته آینده آغاز می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه فتوشاپ یکی رشته‌های مورد نیاز اصحاب رسانه است ادامه داد: شرکت در این کلاس رایگان بوده و در پایان دوره و بعد از قبولی در آزمون گواهی فنی و حرفه ای به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: برگزاری کلاس خیاطی و شیرینی‌پزی از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری سازمان و فنی و حرفه ای گیلان اجرا می‌شود و آموزش‌های دیگر نیز در زمینه‌های مختلف بعد از هماهنگی‌های انجام شده برگزار می‌شود.

کد خبر 965474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha