​توزیع ۱۵ هزار پرچم و بیرق عزای حسینی در گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد از توزیع ۱۵ هزار پرچم و بیرق عزا در آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز (پنجشنبه 6 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری برنامه های ماه محرم شرایط خاصی را سپری می کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی برای زنده نگهداشتن نهضت عاشورا ۱۵ هزار پرچم و بیرق عزا در محلات مختلف شهرهای استان گلستان با مشارکت مردم عزادار توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: این بیرق و پرچم های عزا از محل درآمد موقوفات و آستان های متبرکه امامزادگان تهیه شده است و بین مساجد و هیئت های مذهبی سراسر گلستان توزیع می شود تا خانه ها و حسینیه ها به قرارگاه عشاق حسینی تبدیل شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت عزاداران حسینی مراسم دسته روی و زنجیره زنی برگزار نمی شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ابراز داشت: مردم با سیاه پوش کردن شهر و محل خود و اجرای پویش های در فضای مجازی و مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی می توانند ابراز ارادت خود را به اباعبدالله الحسین (علیه السلام) نشان دهند.

 

کد خبر 965485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha