۴۶۰ هیئت چهارمحال و بختیاری در سامانه بیرق ثبت نام کردند

حجت‌الاسلام طاهری گفت: تاکنون ۴۶۰ هیئت برگزارکننده مراسم سوگواری ماه محرم در سامانه بیرق ثبت نام کرده و تعهدنامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را امضا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام «مهدی طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: علاوه‌ بر این، ۲۴ هیئت نیز به صورت مجازی آیین‌های عزاداری را در بستر شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌کنند که در همین راستا شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌های لازم را به خوبی فراهم کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئت‌های مذهبی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از هیئت‌های سینه ‌زنی به صورت منظم، در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی اقدام به برگزاری برنامه‌های سوگواری کرده‌اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با این وجود برخی هیئت‌ها با مشکلاتی نظیر تامین فضای باز و تهیه ماسک مواجه هستند که انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام طاهری، برنامه‌ریزی برای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را مهم عنوان کرد و افزود: اگر در این خصوص جدیت و حساسیت لازم به کار گرفته نشود می‌تواند در خصوص شیوع ویروس کرونا مشکل‌ ساز شود.

 

کد خبر 965571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha