لزوم تعیین تکلیف پیمانکاران پل میانرود و قطعه اول جاده آوج_میانرود

شریعتی بر لزوم تعیین تکلیف پیمانکاران قطعه اول مسیر آوج _میانرود و پل میانرود تاکید کرد و گفت: این پیمانکاران یا باید کار را با جدیت ادامه دهند یا قرارداد آنها فسخ و به پیمانکار دیگری سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (پنج‌شنبه 6 شهریور) در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت قطعه دوم جاده چهارراه آوج _ میانرود در دزفول، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و قمربنی‌هاشم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه که باعث رونق، رشد و پیشرفت جامعه می‌شود، شریان‌های اتصالی و مسیرهای ارتباطی است.

 

استاندار خوزستان افزود: وجود سرمایه انسانی به عنوان زیرساخت اول و اساسی همراه با ایجاد شبکه‌های حمل و نقل، امکان توسعه را تسهیل و به نوعی انجام سرمایه‌گذاری را بهیه و توجیه‌دار می‌کند.

 

وی اضافه کرد: از این بابت هرچه در این زمینه جهت شبکه‌های شریان و مسیرهای انتقالی و ارتباطی گسترده و متنوع و مختلف اقدام و هزینه شود، به افرایش بهره‌وری و توسعه، رشد و پیشرفت جامعه کمک می‌کند.

 

شریعتی تصریح کرد: شهرستان دزفول موقعیت ویژه‌ای در خوزستان داشته و مسیر ارتباطی به سمت مرکز است از این رو نقش ویژه و اساسی در استان دارد و به علت وجود رودخانه‌های پرآب و نزدیکی به مرز کشور همسایه می‌طلبد که مسیرهای انتقالی در اینجا متنوع باشد.

 

وی عنوان کرد: در سیل اخیر، جاده منتهی به اهواز دچار سیل شد و ما به صورت پدافند غیرعامل از جاده شوشتر به دزفول استفاده کردیم اما آن جاده امکان تحمل و پاسخگویی به بار ترافیکی را نداشت از این رو تصمیم گرفتیم این مسیر را به طور جدی پیگیری و متناسب با مسیر شریانی اصلی طراحی و آن را چهارخطه کنیم.

 

استاندار خوزستان اذعان داشت: علاوه بر ترددهای بین‌شهری خوشبختانه شرایط بسیار خوب کشاورزی، تولید محصولات، امکان صادرات و ... که در این شهرستان وجود دارد، در بحث پدافند غیرعامل و شریانی بودن آن برای اتصال خوزستان به مرکز کشور هم بسیار مهم و حیاتی است.

 

وی با بیان اینکه از این رو تاکید کردم که این جاده به طور ویژه در دستور و اولویت کار قرار گیرد ادامه داد: فرمانداران دزفول، شوشتر و گتوند باید برای مباحث پیرامون، مسائل، معارضین و مشکلات محلی وقت بگذارند و آنها را حل کنند تا مانعی برای انجام کار نشوند.

 

شریعتی ابراز کرد: پیمانکار این کار شرکت نصرمیثاق بوده که سهام آن متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است و کارنامه موفقی در انجام پروژه‌های بزرگ دارد از این رو ما هم حمایت و پیشتیبانی خود را برای همکاری و به سرانجام رساندن این مسیر اعلام می‌کنیم.

 

وی تاکید کرد: قطعه اول این جاده به پیمانکاری سپرده و رها شده که باید تکلیف آن با پیمانکار روشن شود، اگر طالب کار است که ادامه مسیر را انجام دهد و اگر نه که سریع طبق مقررات قرارداد فسخ و به پیمانکار دیگری سپرده شود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه به پروژه پل میانرود خاطر نشان کرد: از 2 سال پیش در حال پیگیری این پل هستیم که باید تعیین تکلیف شود و پیمانکار یا باید با فعالیت کار را انجام دهد یا کار به دیگری واگذار شود.

 

وی یاد آور شد: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان و مطالبه مردم بتوانیم این دو مسیر اصلی را انجام دهیم و به نتیجه برسانیم و مردم هم از سرعت کار رضایت داشته باشند.

 

کد خبر 965606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha