۹۹۴ پروژه در هفته دولت کلنگ زنی شد

به گفته حقیقی، در هفته دولت امسال ۹۹۴ پروژه با اشتغالزایی یک هزار و ۳۹۷ نفر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه با نائب رئیس مجلس با اشاره به کلنگ زنی ۹۹۴ پروژه به مناسبت هفته دولت با اشتغالزایی یک هزار و ۳۹۷ نفر در هفته دولت اظهار کرد: سال گذشته ۱۵۶پروانه سرمایه‌گذاری با ۳ هزار میلیارد تومان صادر شده است.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به بهره برداری هفت پروژه بسیار مهم در این مدت ادامه داد: سال گذشته ۱۱ واحد تعطیل شده بار دیگر فعالیت خود را آغاز کردند.

 

وی با یادآوری اینکه امسال نیز ۱۰ واحد دیگر به چرخه فعالیت بازمی‌گردند، خاطرنشان کرد: در سال جازی 250 بارنامه در بخش معدن زنجان صادر شده که این رقم در سال 97 در حدود 120 بارنامه بود.

 

حقیقی سهمیه استان زنجان در حوزه مسکن را ۳ هزار و ۴۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: با تلاش دولتمردان این سهمیه به ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد رسیده است.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه محور زنجان_ بیجار _ همدان و محور سلطانیه _ قیدار _ همدان در دست احداث است، گفت: با بهره برداری از این محورها بخشی از مشکلات حمل و نقل حل خواهد شد.

 

وی به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان _ قزوین نیز اشاره کرد و گفت: با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر نوبخت امید است این پروژه به زودی به پایان برسد.

 

حقیقی از صدور نخستین سند تک برگی در زنجان خبر داد و گفت: زنجان در موضوع کاداستر در کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

 

شهردار زنجان نیز در سخنانی به فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل شهری زنجان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود برای ۴۰ دستگاه اتوبوس درون شهری زنجان تسهیلات نوسازی در نظر گرفته شود.

 

حبیب یگانه به پروژه سبزه میدان و اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: این پروژه از شهریورماه سال گذشته آغاز شده و برای عملیاتی کردن آن ۶۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

 

به گفته وی، ۶۰ هزار مترمربع محوطه‌سازی گردشگری و ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع نیز فضای عمرانی و اجتماعی در این پروژه پیش بینی شده است.

 

یگانه به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه به دلیل وجود معارض در ۱۰ پلاک در این منطقه محل احداث تالار شهر با مشکل مواجه است.

 

 

 

کد خبر 965614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha