۴ پروژه خدماتی و تولیدی درجهرم بهره برداری شد

شفیعیان گفت: همزمان با هفته دولت از یک پروژه گازرسانی روستایی و سه پروژه تولیدی در شهرستان جهرم بهره برداری شد.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت هفته دولت پروژه گازرسانی به محور صنعتی هرموج با حضور نماینده جهرم و خفر، معاون استاندار فارس، مدیرکل شرکت گاز فارس، فرماندار ویژه و مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، با اجرای ۳۲ کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب ایستگاه TBS با ظرفیت ۲۰‌ هزار متر مکعب بر ساعت، باعث گازدار شدن ۳۲‌ واحد صنعتی شده است.

 

وی همچنین به افتتاح سه طرح اشتغال‌زایی نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح خط آب‌گیری و بسته‌بندی آبلمیو ترش و تولید انواع آب‌میوه در شهرک صنعتی جهرم از جمله طرح هایی بود که همزمان با هفته دولت انجام شد.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه این طرح با هزینه ای بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال در مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و میزان اشتغال ۶نفر انجام شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰تن آبلیمو ترش را دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بهره برداری از طرح بسته بندی خرما و میوه در محل شهرک صنعتی شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با هزینه ای بالغ بر ۳۵هزار میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

 

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مساحت این مجموعه تولیدی سه هزار و ۶۳۰متر مربع بوده و میزان اشتغال ایجاده شده ۱۵ نفر است، ادامه داد: این طرح بسته بندی خرما با ظرفیت سه هزار و ۲۰۰ تن به بهره ‌برداری رسیده است.

 

وی به سومین طرح تولیدی شهرستان جهرم اشاره کرد که مربوط به بسته بندی میوه، ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی بود و با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه این طرح با مساحت چهار هزار و 200 متر مربع احداث شده است، گفت: میزان اشتغال ایجاده شده در این پروژه هفت نفر بوده و ظرفیت هزار تن بسته بندی و ذخیزه دارد.

 

کد خبر 965732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha