هیچ برنامه دسته روی در قم برگزار نمی شود

عزت زمانی گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، هیچ برنامه دسته روی در قم اجرایی نخواهد شد و حرم مطهر نیز برنامه ای در این خصوص ندارد.

حجت الاسلام «رضا عزت زمانی» امروز (جمعه 7 شهریور) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: نکته مهم برای ما رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا است که همه موارد باید رعایت شود.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از دستورات این ستاد، عدم برگزاری مراسم دسته های عزاداری به صورت حرکت است که از برگزاری این حرکت در قم جلوگیری شده و مراسم های عزاداری به صورت حالت ساکن و با رعایت فاصله گذاری اجرایی می شود.
 

وی گفت: هر ساله شاهد بودیم که دست های عزاداری در تاسوعا و عاشورا با حضور در خیابان ها به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت می کردند که امسال این حرکت ها را نداشته و تنها عزاداری در حرم مطهر برگزار می شود.


عزت زمانی تاکید کرد: اجرایی شدن دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری بوده و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، باید تلاش کنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عنوان داشت: حفظ جان مردم ضروری بوده و باید با تمام توان در این زمینه کمک جامعه سلامت باشیم که در موضوع هیات های مذهبی این امر رعایت شده و شاهد برگزاری مراسم ها با رعایت دستورات بهداشتی هستیم.

کد خبر 965775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha