لزوم خودکفایی در تجهیزات نظامی/ رژیم صهیونستی در حال اضمحلال است

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: اگر بخواهیم علی‌رغم سیاست‌های دشمن در ناامن سازی منطقه، قدرت اول نظامی در منطقه باشیم که دشمن احساس ضعف کند باید در تجهیزات نظامی به خودکفایی برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(جمعه، 7شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از از توجه سوگواران حسینی در مجالس عزاداری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: امیدوارم در روزهای آینده که اوج عزاداری‌هاست با همین دقت و مراقبت ادامه پیدا کند و از حرکت دسته‌ها پرهیز شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا در فضای باز برگزار می‌شود افزود: فردا آخرین روز هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و از مجموعه خدمتگزاران صادق دولت قدردانی می‌کنیم.

 

وی گفت: مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر که آنان را الگوی مدیران و کارگزاران در نظام اسلامی قرار داده است، تدین، تعهد، تعبد، اخلاص، دلسوزی، پرکاری، زندگی ساده و دور از تجمل گرایی، ایستادگی و استقامت در راه ارزش‌های انقلابی و تواضع و فروتنی در برابر مردم و... است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: تکرار هر ساله این ایام، یادآوری این ویژگی‌ها و تطبیق آن با رفتار و عملکرد خودمان است که اگر داشتیم تقویت کنیم و اگر نداشتیم به وجود بیاوریم و اگر نمی‌توانیم این جایگاه را اشغال نکنیم و فرصت خدمتگزاری را به دیگران بدهیم.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و بررسی نقاط ضعف و قوت خود و در این سال پایانی دولت، فرصتی است برای عمل به وعده‌ها و بازنگری عملکردها و تکمیل وعده‌هایی که داده شده بود.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با اعضای دولت خاطرنشان کرد: دولت از فرصت باقیمانده در قالب سه تا صد روزه و ۶۵ روزه برای تکمیل و ترمیم و تصحیح اقدامات هفت ساله خود اقدام کند و به تولید که کلید اصلی حل مشکلات اساسی کشور است بپردازند و از گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به تحولات خارجی مانند لغو تحریم ها و نتیجه انتخابات امریکا بپرهیزند.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری اظهار کرد: انتظار ما از دولت و کارگزاران اجرایی کشور این است که در این سال پایانی دولت تلاش را بیشتر کنند، به وعده هایشان عمل کنند، وضعیت سخت معیشتی مردم را سر و سامان دهند، تا جایی که می‌توانند از درد و آلام مردم بکاهند و قدرت و عزت نظام اسلامی را که با حمایت و حضور مردم شریف در صحنه و توان دفاعی بالا، جایگاه عزتمندی در منطقه و دنیا پیداکرده است را با کاهش تورم و تقویت پول ملی و تسهیل در معیشت مردم و استفاده از توان و ظرفیت داخل، حفظ کنند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه رونمایی از سه محصول مهم دفاعی به نام دو سردار پر افتخار اسلام شهید سلیمانی و ابو مهدی‌المهندس، بیانگر قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است افزود: اگر بخواهیم علی‌رغم سیاست‌های دشمن در ناامن سازی منطقه، قدرت اول نظامی در منطقه باشیم که دشمن احساس ضعف کند باید در تجهیزات نظامی به خودکفایی برسیم.

 

وی گفت: همان طوری که در توافق ننگین امارات با رژیم صهیونستی، مسئولان سیاسی و نظامی هشدار دادند و موضعگیری قاطع فرماندهان نظامی ما قابل توجه و تأمل است که اگر در منطقه خلیج فارس اتفاقی بیفتد که امنیت جمهوری اسلامی را خدشه دار کند، آن را از چشم امارات می بینیم و تحمل نمی کنیم، زیرا خلیج فارس حیات خلوت ایران است و امنیت آن برای ما بسیارمهم است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: هر چند که حال و هوای رژیم صهیونستی، این روزها با اوج گیری اعتراضات یهودیان مهاجر ساکن سرزمین‌های اشغالی وخیم و نزاع های داخلی و جناحی شدت پیدا کرده است و هر شب جلوی خانه نتانیاهو، تظاهرات برگزار می شود و علیه او شعار می دهند و ارتش رژیم صهیونستی دچار بی نظمی و لجام گسیختگی شده است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اگر چه امریکا و ارتجاع منطقه برای اینکه نشان دهند هنوز ارتش اسرائیل سر پا و قوی است و توافق با امارات برگ برنده‌ای برای اسرائیل و امریکاست با موشک باران غزه در فلسطین و جنوب لبنان، نمایش قدرتی می دهند، اما امریکا و ارتجاع منطقه باید بدانند که رژیم صهیونستی در حال اضمحلال است و به زودی ناقوس از هم پاشیده شدن آن به صدا در خواهد آمد.

 

کد خبر 965776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha