ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کند

حجت الاسلام احدی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای اندیشه های امام که همان خدمت رسانی به مردم است تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «علی احدی» در نشست تخصصی هماهنگی توزیع ۸ هزار لوازم التحریر بین نیازمندان که با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گروه های جهادی فعال در استان انجام شد، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همواره در راستای تحقق اندیشه والای حضرت امام(ره) که همان خدمت به مردم است حرکت می کند و تا کنون در کنار گروه های جهادی اقدامات موثری انجام داده است.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سد و سالالر شهیدان افزود: بخشندگی و دستگیری از نیازمندان و محرومین یکی از بارزترین خصوصیات حضرت سیدالشهدا(ع) در کنار ایثار و از خود گذشتگی است که این مهم درس بزرگی برای ما است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این فرهنگ ارزشمند به ما نشان می دهد که با همه وجود در این مسیر حرکت کرده و ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشیم بیان کرد: امروز که در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس هستیم و این ایام فرصت ارزشمندی برای حرکت در مسیر ارزش های دینی و اسلامی است و باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گسترده گروه های جهادی ادامه داد: خوشبختانه گروه های جهادی در عمل نشان دادند که پای کار آمده اند و با تمام توان در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان مرکزی اضافه کرد: ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در طی این چند سال اخیر فعالیت های اجتماعی را  محور کارهای خود قرار داده است و با اجتماعی کردن و مردمی محور کردن برنامه ها با همراهی گروه های مردمی خدمات را توسط مردم به خود مردم می رسانیم.

کد خبر 965832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha