توزیع ۷۲ بسته معیشتی میان محرومان به همت کانون فرهنگی هنری «قطعه‌‌ای از بهشت»

همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) و در راستای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، ۷۲ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگي هنري «قطعه‌اي از بهشت» میان افراد بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یارانش توزیع  ۷۲ بسته مواد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه از سوی کانون «قطعه ای در بهشت»  در دستور کار قرار گرفت.

 

 اقلام اهدایی شامل برنج، مرغ،رب،گوشت، روغن است که این اقلام از محل جمع آوری کمک های مردمی تهیه و بین نیازمندان در حال توزیع است.

 

رزمایش کمک مومنانه با کمک های مردمی و مشارکت کانون فرهنگی هنری «قطعه ای از بهشت» مسجد حضرت علی بن ابی طالب(ع) تا دهه سوم ماه محرم ادامه خواهد داشت.

 

کانون «قطعه ای از بهشت» از کانون های فرهنگی هنری فعال استان تهران است که با برگزاری دوره های مختلف در قالب حلقه های معرفتی، آموزشی، قرآنی، فرهنگی، آموزش نماز برای افرادی که هنوز به سن تکلیف نرسیده اند،  دوره های مشاوره ای و نیز هیئات هفتگی، تلاش کرده است که پاسخگوی نیازهای فرهنگی همه اقشار در کانون فرهنگی هنری باشد.

 

در بحران کرونا هم ضدعفونی معابر و خیابان ها و توزیع اقلام بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با کرونا از سوی این کانون بوده است،ضمن اینکه  این کانون برای کسانی که در بحران کرونا دچار مشکل مالی شدند، وام اعطا کرد تا بخشی از مشکلات زندگی آنها از این طریق حل شود.

 

 همچنین تهیه جهیزیه  برای نیازمندان در شرف ازدواج یکی دیگر از اقدامات خیرخواهانه  کانون «قطعه ای از بهشت» است، به طوری که در طول ماه  حدودا دو جهیزیه به همت خیرین عضو کانون تهیه می شود تا کمک رسان نیازمندان در شرف ازدواج باشد.

 

کانون فرهنگی هنری «قطعه ای از بهشت» در اتوبان شهید ستاری، خیابان آیت الله کاشانی در جوار مسجد علی بن ابی طالب(ع) واقع شده است.

کد خبر 965870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha