مسئولان با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند

فرماندار شیروان گفت: مسئولان با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: مسئولان، کارگزاران و کارکنان دولت با الگو گرفتن از راه و منش شهیدان رجایی و باهنر در جهت عدالت محوری و تحقق اهداف انقلاب، امام (ره) و شهدای والامقام در خدمت‌رسانی به آحاد مردم تلاش کنند.

 


فرماندار شیروان هفته دولت که مقارن با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر می باشد را یادآور حماسه آفرینی مردانی دانست که خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده‌اند.

 


مرآتی ادامه داد: بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" نامگذاری شده فرصتی برای مسوؤلان و مدیران است تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر دولت در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )گام بردارند.

 

وی ابراز امیدواری کرد، تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه ها باید در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری های خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همواره در کانون گرم خانواده موفق و مؤید باشند.

 

نماینده عالی دولت در شیروان بیان کرد: شهید باهنر بر جهاد علمی تاکید داشته و گفت که اسلام اصیل برای گسترش علوم و تشویق به اندیشه تحقیق، تفکر و کاوش های بیشتر، وارد عرصه خواهد شد و ما در آینده محیط بهتری برای تلاش های علمی خواهیم داشت.

 

 

مرآتی خاطر نشان کرد: شهید باهنر تربیت نسل آینده را مهم برشمرده و تاکید داشت که آیا وقت آن نرسیده که بدانیم در مقابل انقلاب، رسالت بزرگی داریم، مسئولیت هایمان زیادتر شده و وظایف بیشتری داریم، وی افزوده انقلاب و شکوفایی آن، رسالت ساختن و پرداختن و پیراستن فرزندانمان را به عهده ما گذارده است.

 


وی تصریح کرد : شهید باهنر با توصیه به نسل جوان می گوید: امروز هم انتظار از این نسل پاک و معصوم می رود که خودش را از آلودگی حفظ کند و بداند که سم پاشی هایی در جامعه وجود دارد در جبهه های محروم کوشا باشند و خود را بسازند و آماده کنند برای اداره آینده جمهوری اسلامی، که آینده تاریخ نگران این نسل هوشیار انقلابی است.

 


هشتم شهریور مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده و به همین مناسب از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شد.

 

 

کد خبر 965885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha