افتتاح یک واحد پرورش قوچ و میش وحشی و یک واحد پرورش مرغ گوشتی در لارستان

مظفری گفت: به مناسبت هفته دولت، یک واحد پرورش قوچ و میش وحشی و یک واحد پرورش مرغ گوشتی با مشارکت بخش خصوصی در لارستان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد مظفری»، امروز (شنبه 8 شهریور) با اشاره به برنامه های هفته دولت در حوزه کشاورزی لارستان در هفته دولت به خبرنگاران گفت: افتتاح واحد پرورش قوچ و میش وحشی و پرورش مرغ گوشتی از جمله این طرح هاست.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لارستان ادامه داد: بدین ترتیب، یک واحد پرورش قوچ و میش وحشی به ظرفیت ۵۰ راس مولد در لارستان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون برنامه ریزی فرماندار، مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لارستان و ... افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این واحد، سومین واحد پرورشی قوچ و میش وحشی در استان است و حفظ نژاد این گونه از نظر گردشگری نیز دارای اهمیت است.

مظفری اعلام کرد: این طرح با پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه به مرحله بهره برداری رسیده است و ۷۰۰ میلیون ریال آن از سرمایه گذاری بخش خصوصی و پنج میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی تامین شده است.

 وی ادامه داد: این واحد در «لطیفی» لارستان و در مساحت پنج هکتار راه اندازی شده و فرصت اشتغال سه نفر را فراهم کرده است.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این واحد به ظرفیت  ۳۰ هزار قطعه در روستای «دشتی» با ۴۰ میلیارد ریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است.

وی اعلام کرد: این واحد، ظرفیت تولید سالیانه ۲۴۰ تن گوشت سفید را دارد و زمینه اشتغال دائم سه نفر و موقت 2 نفر را فراهم می کند.

کد خبر 965953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha