توزیع  ماسک رایگان بین عزادارن حسینی صومعه‌سرا

آرمان از توزیع ماسک رایگان بین عزادارن حسینی صومعه‌سرا خبر داد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام حزن و اندوه تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: جهت تبعیت از پروتکل‌های وزارت بهداشت و رعایت کامل نکاتی بهداشتی ماسک رایگان برای حفظ و سلامتی عزاداران حسینی، توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه این ماسک‌ها با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا تهیه شد افزود: پروتکل‌های بهداشتی به خوبی توسط هیئت‌های عزاداری اجرا شد و نمایشی زیبا از اقتدار به رهنمودهای ولایت فقیه در این آیین‌ها بود.

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و ضرورت ادامه راه شهدا گفت: سپاه ناحیه صومعه‌سرا برای صیانت از عزاداران حسینی و برگزاری هرچه بهتر مراسم مذهبی، این ماسک‌ها را به صورت رایگان در اختیار عزاداران قرار داده است.

 

آرمان تصریح کرد: شاید وجود ویروس کرونا تهدید باشد اما این تهدید، تبدیل به فرصت فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی شده که نمونه این فرهنگ راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک مورد نیاز عزاداران امام حسین‌(ع) است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مبارزه با کرونا، ایجاد اینگونه کارگاه‌ها تداوم همان فرهنگ ایثار و جهاد در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی است و می‌تواند نقطه عطفی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار باشد.

کد خبر 965995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha