فریاد « لبیک یا حسین» در استان کرمانشاه طنین انداز شد

همزمان با شب عاشورا فریاد « لبیک یا حسین» در سراسر استان کرمانشاه طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، امشب و در شب عاشورای حسینی دلدادگان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در سراسر استان کرمانشاه ندای « لبیک یا حسین» سر دادند.

امشب و راس ساعت ۲۱ مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کرمانشاه از پشت بام منازل، مساجد، هیئت ها، حسنیه ها و ... « لبیک یا حسین» را همراه با شور و شعور حسینی فریاد زدند تا نشان دهند در هر زمان و مکانی که باشند با تاسی از حضرت عباس(ع) علمدار کربلا پشتیبان امام و ولایت فقیه خواهند بود.

عباس سروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: مردم ولایت مدار استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور امشب فریاد نجات بخش و حماسی « لبیک یا حسین» سر دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط ویژه برگزاری آیین های عزاداری محرم امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بیان داشت: این برنامه تحت عنوان «سراسر ایران حسینیه» برگزار شد و مردم در هر کجا که بودند به خونخواهی حضرت سیدالشهدا(ع) فریاد « لبیک یا حسین» سر دادند.

این مسئول عنوان کرد: امسال استان کرمانشاه با شور و شعور حسینی عزاداری های ماه محرم را اجرایی کردند تا نشان دهند عشق به امام حسین(ع) خاموشی ندارد و در هر شرایطی روضه و آیین عزاداری امام حسین(ع) تعطیل نخواهد شد.

کد خبر 966010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha