دروازه کربلا سوگوار ماتم حسینی در شب عاشورا

استان کرمانشاه در شب عاشورای حسینی غرق در عزا و ماتم است و آیین های عزاداری در جای جای این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،‌ در شب عاشورای حسینی ساکنان سینه ستبر ایران اسلامی در جای جای استان سوگوار سید و سالار شهیدان هستند.

عزاداری های امسال در سایه شیوع کرونا در فضای مجازی و حقیقی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در حال برگزاری است.

ساکنان دروازه کربلا که عشق و ارادتشان به امام حسین(ع) مثال زدنی است؛ در شب عاشورا سوگوار ماتم حسینی هستند و عشق و ارادات خود را به ساحت مقدس امام حسین و اهل بیت (ع) نشان می دهند.

استانی که از دیرباز افتخار میزبانی از زوار اباعبدالله حسین(ع) را در کارنامه دارد در شب عاشورای حسینی حال و هوایی دیگر دارد و مردم این دیار نشان دادند شور حسینی خاموشی ندارد و در هر شرایطی که باشد حسینی هستند و عزاداری سید و سالار شهیدان تعطیلی ندارد.

هیئت ها، تکایا، حسینه ها ، حیاط مدارس و ورزشگاه هایی که از قبل اعلام شده است، میزبان عزاداران حسینی هستند و آیین های عزاداری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

کد خبر 966015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha