واقعه عاشورا و کربلا نتیجه عبادت بدون بصیرت بود

ریاضی با اشاره به وجود افرادی چون حافظ و محقق قرآنی در سپاه یزید گفت: واقعه عاشورا به دلیل عدم بصیرت و معرفت کافی نسبت به امام زمانه ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محسن ریاضی» در مراسم عزاداری عاشورا اظهار کرد: بسیاری از رسانه‌های معاند به بهانه کرونا تلاش کردند تا مراسم امسال محرم و صفر را کمرنگ کنند.

 

این محقق عاشورا افزود: با وجود تلاش‌های رسانه‌ای اما مراسم عزاداری دهه محرم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و هیئت‌داران به صورت باشکوه برگزار شد.

 

وی در ادامه ظهور را امتداد عاشورا دانست و اضافه کرد: اگر بنا است که ظهور امتداد عاشورا باشد به یاران عاشورایی افرادی که در روز عاشورا در سپاه امام حسین (ع) آماده شهادت بودند نیاز است.

 

ریاضی شکل‌گیری داعش را مانند شکل‌گیری خوارج در دوران خلافت امام علی (ع) و همچنین صف‌آرایی افرادی که حافظ و محقق قرآن بودن در سپاه یزید دانست و تصریح کرد: عبادت به تنهایی کافی نیست و چه بسا افرادی چون عمرسعد و ابن‌ملجم تمام عمر خود را صرف عبادت کنند اما به دلیل عدم داشتن بصیرت این فضاحت را در طول تاریخ یعنی شهادت فرزندان پیامبر اسلام را به بار آورند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید حججی و قاتل وی برگرفته از دو جریان اسلامی بودند عنوان کرد: شهید حججی تربیت شده مکتب اسلامی با بصیرت و قاتل وی تربیت شده مکتب عبادت بی‌بصیرتی است که ساخته آمریکا و صهیونیسم است.

 

این محقق عاشورایی با بیان اینکه نتیجه عبادت بدون معرفت در دنیای امروز خلق داعش و وهابیت است یاد آور شد: در حال حاضر کشورهای غرب به دنبال ایجاد جنگ رسانه‌ای هستند و در این جنگ رسانه‌ای سعی دارند داعش و وهابیت را به عنوان چهره‌های اسلامی معرفی کنند که این کار دقیقا اقدامی است که در صدر اسلام که توسط معاویه در قبال امام علی (ع) و توسط یزید صورت گرفته است.

 

کد خبر 966104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha