پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی در آق قلا

عرب احمدی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش های مختلف در قالب اجرای پروژه های بخش کشاوزی پرداخت شده است.

«علی اکبر عرب احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در هفته دولت پروژه های جهاد کشاورزی در شهرستان آق قلا در دو بخش تسهیلاتی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی آق قلا  ادامه داد: مهمترین پروژه های تسهیلاتی بخش کشاورزی در شهرستان آق قلا شامل چهار سیستم نوین آبیاری تحت فشار، خط اعتبار توزیع تراکتور و ماشین آلات کشاورزی و کمباین های برداشت غلات و شالی و توزیع ادوات دنباله بند به ویژه خاکورزهای حفاظتی است که در این بخش 24 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت شد و همچنین پرداخت این تسهیلات از ابتدای سال تاکنون برای  152 نفر اشتغال به همراه داشته است.

 

عرب احمدی به پروژه های عمرانی بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: لایروبی و مرمت آب بندان ها، کانال های آب بر عمومی، جاده های بین مزارع، لایروبی دو رشته قنات و ایستگاه های پمپاژ از محل اعتبارات سیل از جمله مهمترین پروژه های عمرانی بخش کشاورزی شهرستان آق قلا است.

 

وی افزود: پروژه های عمرانی بخش کشاورزی شهرستان آق قلا در هفته دولت با اعتبار 14 میلیارد تومان به بهره مند رسید و 940 خانوار از این پروژه ها بهره مند شدند.

 

مدیر جهاد کشاورزی آق قلا یادآور شد: در هفته دولت یک مرغداری 56 هزار قطعه ای در سطح شهرستان با سرمایه گذاری 17 میلیارد تومان و 35 نفر اشتغالزایی  و یک گلخانه نوین در مساحت یک هکتار و اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

کد خبر 966105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha