سیل شدید به اراضی کشاورزی و راه ها خسارت وارد کرد

فرماندار شیروان گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب شدید عصر روز یک شنبه به اراضی کشاورزی، راه ها و ابنیه روستاهای این شهرستان خسارت وارد کرد.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سیل مجدد در شهر قوشخانه جاری و شدیدتر از قبل بوده و در این شرایط بحث مدیریت بحران است که همه نیروها و دستگاه های خدمات رسان آماده باش و در صحنه حضور دارند.


 

فرماندار شیروان بیان کرد: سیلاب بیشتر به اراضی و راه های روستای گلیان، دهستان سیوکانلو، شهر زیارت، قوشخانه و سرحد خسارت وارد کرده و همچنین طبق گزارش های واصله تگرگ به باغ های روستای سکه از توابع بخش مرکزی خسارت وارد کرده است.

 

مرآتی با بیان اینکه هنوز جمع آوری خسارت انجام نشده است، عنوان کرد: در سیلاب دیروز پراکندگی زیادی داشتیم که بیشترین بارش ها در شهر بوده ولی ابنیه و راه های روستایی خسارت فراوانی داشته که بسیار پرهزینه است و بازگشایی راه ها توسط نیروهای و عوامل راهداری در دست اجرا است.

 

یکی از نیروهای شهرداری قوشخانه شیروان که در صحنه حضور و مشغول خدمات رسانی است، گفت: بارندگی بسیار شدید و حجم آب رودخانه بسیار بالا است و هفت حلقه چاه آب تخریب شده است.

 

«وحید سعادتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سیلاب در روستاهای زو، تفتازان و باغ شدت بسیار داشته به طوری که راه روستایی باغ تخریب شده و زمین های کشاورزی پایین دست رودخانه که بیشتر اراضی آبی بوده همچنین بسیاری از باغ های سیب و محصول یونجه خسارت دیده است.

کد خبر 966205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha