تهیه ۵۶ سری جهیزیه برای زوج های کم بضاعت در کانون «شهید رحمانیان»

تراب فرد از تهیه ۵۶ سری جهیزیه به منظور کمک به زوج های جوان کم بضاعت همزمان با ایام محرم در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» خبر داد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در کمک و حمایت از زوج های جوان کم بضاعت، گفت: این کانون فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف به تهیه و توزیع جهیزیه میان نوعروسان کم برخوردار اقدام کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: در آخرین اقدام از تهیه جهیزیه که به مناسبت دهه اول محرم و در راستای طرح «مواسات و همدلی» به اجرا در آمد، ۳۰ سری جهیزیه برای نوعروسان متقاضی تهیه و تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت گروه جهادی «امام هادی (ع)» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» انجام شده است، بیان کرد: این تعداد جهیزیه شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش، یخچال، ظروف مختلف و ... بوده است.

 

تراب فرد با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری پیش از این نیز در تهیه و تامین جهیزیه ویژه نوعروسان کم برخوردار اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی گروه های هدف و نیازمندی های آنان، در زمینه های مختلف اقدام به کمک به محرومان کرده ایم که از جمله آن تامین جهیزیه نوعروسان بوده که تا کنون در چند مرحله و به مناسبت های مختلف این مهم انجام شده است.

 

وی خیران را بازوی این کانون فرهنگی و هنری در حمایت از خانواده های محروم عنوان کرد و گفت: تهیه جهیزیه و دیگر برنامه های حمایتی به همت و تلاش خیران و نیکوکاران محله انجام شده است که از حمایت همه جانبه آنها در کمک به خانواده های نیازمند قدردانی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه در مرحله دوم اجرای طرح «مواسات و همدلی» تعداد ۵۶ سری جهیزیه به همت این کانون فرهنگی و هنری تهیه شده است، اذعان کرد: بسته های جهیزیه با ارزش هفت میلیارد ریال و به همت خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه تامین جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار همچنان در دستور کار گروه جهادی «امام هادی (ع)» قرار دارد، تاکید کرد: از افراد خیر و نیکوکار دعوت می کنیم در این زمینه یاری گر افراد بی بضاعت باشند.

 

کد خبر 966316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha