نوای «یا حسین (ع)» اعضای کانون مسجد «علی بن ابیطالب (ع)» اشکنان در کوچه های شهر

احمدی با اشاره به سردادن نوای «یا حسین (ع)» اعضای کانون مسجد «علی بن ابیطالب (ع)» اشکنان در کوچه های منتهی به مسجد، گفت: این برنامه با فاصله گذاری اجتماعی در عصر عاشورا برگزار شد.

«سیدمهدی احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن عاشورای حسینی و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا، حضرت حسین بن علی (ع) اعضای نوجوان و جوان کانون مسجد «علی بن ابیطالب (ع)» اشکنان در کوچه های شهر نوای «یا حسین (ع)» سردادند و با اسرای واقعه کربلا و اهل بیت سیدالشهدا (ع) هم ناله شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «علی بن ابیطالب (ع)» شهر اشکنان در جنوب استان فارس افزود: در این برنامه نوجوانان و جوانان با حمل پرچم های مزین به نام و القاب امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و علم گردانی در کوچه های منتهی به مسجد یاد شهدای کربلا را گرامی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: حضور نوجوانان و جوانان مسجدی در برنامه هایی نظیر این برنامه افزایش سطح بصیرتی و پیوند مستحکم با اهل بیت (ع) را به همراه دارد و در بیمه کردن آنها در برابر هجمه های روانی دشمن موثر است.

احمدی همچنین یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه علم گردانی اعضای کانون با رعایت نکات بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی همراه بود و در این برنامه با نوحه خوانی و مریه سرایی فضای کوچه ها به عطر نام سدالشهدا (ع) معطر شد.

کد خبر 966352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha