آغاز توزیع کتب درسی دانش‌آموزان در مدارس صومعه‌سرا

بالو از آغاز توزیع کتب درسی دانش‌آموزان در مدارس صومعه‌سرا خبر داد و گفت: امسال منبع دیگری جز مدارس برای تحویل کتاب دانش‌آموزان وجود ندارد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: کتاب‌های درسی تمام مقاطع تحصیلی از امروز(10شهریور) در مدارس صومعه‌سرا توزیع می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه توزیع کتاب‌ها در مدارس تا یک هفته ادامه دارد افزود: همه دانش‌آموزان برای دریافت کتاب درسی باید در سامانه سناد و سامانه ثبت سفارش کتب درسی ثبت‌نام کنند.

 

وی با بیان اینکه امسال منبع دیگری جز مدارس برای تحویل کتاب دانش‌آموزان وجود ندارد گفت: مدارس باید هنگام توزیع کتاب در بین دانش‌آموزان دقت کنند که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

 

بالو تصریح کرد: همچنین مدارس موظفند کتاب‌ها را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به گونه‌ای توزیع کنند که از تراکم دانش آموزان در مدارس جلوگیری شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید از 15 شهریور آغاز می‌شود که نحوه بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس های درس با توجه به وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز از حیث شیوع کرونا متفاوت خواهد بود.

 

وی اظهار کرد: در وضعیت سفید کلاس‌های درس طبق روال عادی تشکیل، در وضعیت زرد کلاس‌ها یک روز در میان و هر روز با حضور نیمی از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

بالو با بیان اینکه در وضعیت قرمز آموزش دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد، برنامه‌های تلویزیونی و جزوه‌های آموزشی صورت می‌گیرد افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در هر سه وضعیت انجام شده است.

کد خبر 966353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha