​اکثر شهرهای گلستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شد/ شرایط گلستان ناپایدار است

​چراغعلی گفت: در دو روز گذشته اکثر شهرستان های استان گلستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است و در وضعیت هشدار قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» صبح امروز(دوشنبه 10 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به فعالیت گسترده تیم درمان، فرمانداران و دستگاه های اجرایی طی دو روز گذشته اکثر شهرستان های استان گلستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند و در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: وضعیت هشدار کرونا وضعیت بسیار نزدیک به شرایط قرمز است و با افزایش تعدادی محدودی از بیماران بستری با علائم کرونا در مراکز درمانی استان مجدد در وضعیت قرمز قرار می گیریم.

 

چراغعلی یادآور شد: اکثر هیئت های استان گلستان به موضوعات عزاداری رسیدند و هم ضوابط را رعایت کردند و از تلاش هیئت های مذهبی تشکر می کنیم و انتظار داریم مردم استان همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی گفت: تا شب گذشته در هیئت ها حضور داشتیم و اکثر هیئت ها ضوابط را رعایت کردند و چند گزارش غیرمتعارف در سطح استان داشتیم که در مقایسه با روند کشور شرایط بسیار خوبی داشتیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان متذکر شد: شرایط گلستان از نظر کرونا ناپایدار است و با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا تأکید ما بر این است که مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

چراغعلی خاطرنشان کرد: مراکز درمانی استان گلستان برای مقابله با کرونا آمادگی کامل دارند و اگر شرایط سخت تری حاکم شود، می توانیم به نحو احسن به مردم خدمات ارائه کنیم ولی درخواست داریم همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود و مردم نیز در شب های باقی مانده از عزاداری ها دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را رعایت کنند.

 

کد خبر 966386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha