ایجاد فرصت راه اندازی صنایع کوچک مقیاس و به صرفه برای روستاها توسط کمیته امداد فارس

بذرافشان گفت: رویداد ملی «صنایع روستا دوست» از ۶ مرداد تا ۲۵ شهریور با هدف راه اندازی صنایع کوچک مقیاس و به صرفه برای روستاها توسط کمیته امداد راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (دوشنبه 10 شهریور) از فراخوان شرکت در رویداد ملی «صنایع روستا دوست» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این رویداد ملی از سال گذشته و با ورود به مشاغل دانش‌بنیان، توسط کمیته امداد با هدف راه اندازی صنایع کوچک مقیاس و به صرفه برای روستاها اجرایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: در این طرح فرصتی برای به کارگیری تکنولوژی و فناوری بسیار ساده و قابل دسترس فراهم شده است و شرکت کنندگان از 6 مرداد تا 25 شهریور جاری فرصت دارند تا اختراعات خود را در این حوزه به ثبت برسانند.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح موجب انتقال دانش و فناوری به روستاییان و جهش تولیدات روستایی می شود و طرح های به ثبت رسیده به شرکت‌های مختلف نیز عرضه خواهند شد.

بذرافشان با تاکید بر روند فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برای توسعه برنامه های اشتغال زای روستایی بیان کرد: 55 درصد فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز روستائیان شرکت کننده در طرح «صنایع روستا دوست» خریداری و سرمایه گذاری برای ایده های برتر نیز انجام می شود.

 مدیر کل کمیته امداد فارس اعلام کرد: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه «رویداد»  به آدرس roostadoost.emdad.ir در این مسابقه شرکت و از جوایز نقدی، تسهیلات قرض الحسنه و ... برخورار شوند.

کد خبر 966497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha