شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه را به ما آموختند

حجت الاسلام داداش زاده گفت: شهیدان رجایی و باهنر درس ساده زیستی و خدمت صادقانه را به ما آموختند.

«حجت الاسلام محمد داداش زاده»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با بیان اینکه ما باید به تبعیت از این دو شهید عزیز تمام تلاشمان را برای اعتلای اسلام و خدمت صادقانه به مردم به‌کار گیریم، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر درس ساده زیستی و خدمت صادقانه را به ما آموختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی  افزود: مسئولان باید با بهره گیری از رفتار این دو شهید بزرگوار و با تلاش و کوشش در راه اعتلای میهن اسلامیمان، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم شریف و فهیم کشورمان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، گفت: خدمت برای رضای خدا را از شاخصه های مهم این دو شهید بزرگوار بود و البته هرچند این عزیزان بعد از پیروزی انقلاب زندگی طولانی نداشتند اما در همین مدت اندک نیز در مسیر اعتلای نظام همچنین اهداف والای انقلاب و خدمتگذاری برای انقلاب و امام راحل (ره) حرکت کردند.
 

حجت الاسلام داداش زاده ادامه داد: خدمت صادقانه به مردم پیوسته از دغدغه های مقام معظم رهبری است و ما باید هوشیار باشیم و در راستای نیل به فرمایشات رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی کشورمان توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.
 

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی و خدمت صادقانه خود می توانند بهترین الگو برای دولتمردان و مسئولین کشور باشند، تصریح کرد: با اینکه عمر دولت این شهیدان بزرگوار بسیار کوتاه بود ولی با مطالعه و دقت در اعمال و رفتار آن عزیزان حتی در این مدت کم نیز شامل نقاط مهمی است که می تواند بهترین الگو برای تک تک ما مسئولین باشد.

کد خبر 966614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha