ممانعت صهیونیست ها در مرمت گودال ایجاد شده در حیاط مسجدالاقصی

مفتی کل فلسطین تصمیم صهیونیست ها در تخریب ۶ مسجد را محکوم کرد و گفت: اشغالگران مانع مرمت مسجدالاقصی شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الغد»، مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه 10 شهریور ماه) مانع عملیات مرمت مسجدالاقصی و ورود مواد ساختمانی به این مسجد شدند.

 

به دنبال کشف یک گودال در حیاط مسجدالاقصی، اداره اوقاف اسلامی قدس تصمیم به مرمت این مکان گرفت که صهیونیست ها مانع از ورود مواد ساختمانی به مسجدالاقصی شدند.

 

شیخ «محمد حسین» مفتی کل قدس و دیار فلسطین این اقدام را اهانت آمیز خواند و گفت: مقامات صهیونیستی مسئول عواقب این ممنوعیت هستند.

 

وی ضمن محکوم کردن این اقدام، تاکید کرد: تصمیم صهیونیست ها در تخریب مسجد «القعقاع» در جنوب مسجدالاقصی و پنج مسجد دیگر در سلوان نشان دهنده دشمنی رژیم صهیونیستی علیه مساجد دانست و گفت: این اقدامات به بهانه های واهی صورت می گیرد.

 

شیخ محمد حسین در ادامه افزود: مقامات صهیونیستی سعی دارند شهروندان فلسطین را از انجام شعائر دینی شان در مساجد منع کنند و این اقدام با شرایع آسمانی و قوانین بین المللی منافات دارد.

 

وی افزود: برای اولین بار نیست که صهیونیست ها دست به این اقدامات می زنند، اما سکوت در برابر آنان نیز جایز نیست.

 

مفتی کل قدس و دیار فلسطین در ادامه تاکید کرد: ملت فلسطین تا رسیدن به آزادی از مسجدالاقصی حمایت خواهند کرد.

 

شیخ محمد حسین از سازمان های فلسطینی مدافع حقوق بشر خواست مقابل هتک حرمت صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی بایستند.

 

وی از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان همکاری اسلامی خواست برای نجات مقدسات اسلامی فلسطین و در رأس آن مسجدالاقصی کاری بکنند.

کد خبر 966672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha