استان خوزستان در برنامه هفتم توسعه به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد

قالیباف در سفر به خوزستان، وظیفه اول خود را نظارت دقیق بر پروژه‌ها، کارها و اعتبارات استان دانست و گفت: در آستانه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه استان خوزستان به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدباقر قالیباف» امروز (سه‌شنبه 11 شهریور) در اولین سفر استانی خود با حضور در استان خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خوزستان اظهار کرد: شهدای خوزستان و به ویژه آبادان و خرمشهر همچون نگینی هستند که در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توقع شهدا از ما کار برای مردم است افزود: امیدواریم بتوانیم با همان روحیه دوران دفاع مقدس و تلاش و کار جدی، مسائل و مشکلات استان خوزستان را که همه ما به آن مدیون هستیم، برطرف کنیم.

 

وی اضافه کرد: در اولین سفر استانی ما در مجلس شورای اسلامی که با همراهی رؤسای کمیسیون‌ها و نمایندگان خوزستان انجام و از آبادان آغاز شده، وظیفه اول خود را نظارت دقیق بر پروژه‌ها، کارها و اعتباراتی می‌دانیم که حق همه مردم است و باید بدانند کارها چگونه پیش رفته و چه زمانی به نتیجه می‌رسد.

 

قالیباف با اشاره به اینکه از آنجا که در آستانه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه هستیم، این بازدیدها می‌تواند هم در بخش نظارتی و هم قانون‌گذاری بسیار مؤثر باشد عنوان کرد: در بودجه سال آینده می‌توانیم بخشی از مشکلات این استان را با کمک قوه مجریه که وظیفه اجرا را بر عهده دارد، رفع کنیم.

 

وی با بیان اینکه مطمئن هستیم شناخت و بازدید از این پروژه‌ها می‌تواند ما را در ریل‌گذاری و کارهایی که انجام می‌دهیم کمک کند اذعان داشت: باید بتوانیم موضوعات آبادان و خرمشهر را از جمله بحث فاضلاب، آب‌های سطحی، نخیلات، سد تنظیمی بهمنشیر، لایروبی و ... دنبال و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: امیدواریم این مسائل به عنوان موضوعات مهم در قانون‌گذاری به طور خاص مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم در کنار آن و در ارائه پروژه‌هایی که انجام می‌شود با نظارت دقیق و در زمان‌بندی مشخص کارها را پیش ببریم.

 

کد خبر 966706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha