آتش عشق سالار شهیدان در سینه جوانان مسجدی دهستان چم چنگ موج می زند

مراسم ویژه ایام محرم الحرام با وحدت و مشارکت کانون های فرهنگی هنری دهستان چم چنگ و با محوریت مسجد جامع با حضور امام ‌جمعه شهرستان سامان و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مراسم ویژه ایام محرم الحرام توسط کانون های فرهنگی هنری دهستان چم چنگ با محوریت مسجد جامع با حضور حجت الاسلام علی ‌اصغر عقیلی امام‌جمعه شهرستان سامان و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

کانون های فرهنگی هنری دهستان چم چنگ با همدلی، وحدت و مشارکت یکدیگر و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و دستور العمل های بهداشتی، مراسم ویژه ایام محرم الحرام را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی برگزار کردند.

 

جوانان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دهستان چم چنگ همه در کنار هم و با مشارکت یکدیگر وارد صحنه محرم شدند و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را با حضور عاشقان و ارادت مندان به اهل بیت (ع) برگزار کردند.

 

در این آیین سوگواری، جوانان مسجدی دهستان چم چنگ به عشق امام حسین (ع) همه فعالیت ها و برنامه ها را به صورت خودجوش و در کنار هم و با رعایت نکات بهداشتی به سرانجام رساندند.

 

برپایی عزاداری امام حسین (ع) توسط جوانان کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد دهستان چم چنگ یک تجلی هم افزایی است و سایر کانون های فرهنگی هنری سطح استان نیز می توانند از اجرای این برنامه ها در شرایط خاص الگو برداری کنند.

 

شور و شعور حسینی بین جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد دهستان چم چنگ موج می زند چرا که خواهران و برادران مسجدی این دهستان در آیین های مختلف حقیقی و مجازی محرم در کنار هم هستند و به فعالیت در همه زمینه ها به یکدیگر کمک می کنند.

 

 

کد خبر 966753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha