۲۱۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شد که مجموع بیماران به رقم ۲۱۴ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 34 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شد که مجموع بیماران به رقم 214 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت 31 بیمار بهبود یافته نیز از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون 51 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارند و متاسفانه 2 نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده اظهار داشت: از والدین درخواست می کنیم تا مراقبت رفت و آمد کودکان و سالمندان باشند تا از ابتلا به این بیماری جلوگیری شود.

 

وی عنوان کرد: ویروس کرونا یک ویروس خطرناک و مهلک است و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی از ابتلا به این بیماری خطرناک جلوگیری کرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: متاسفانه شهر اردبیل بیشترین آمار مبتلا و مرگ و میر را به خود اختصاص داده و باید شهروندان شهر اردبیل بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 966779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha